Velkommen til min butikk på nett. :-)
Det er sommer og tid for å tilbringe tid ute. Hva med å pynte litt opp på utebordet? Har lagt ut en del glassbrikker jeg har laget. Noe annet kommer etterhvert, så det er bare å følge med.
Det vil også bli lagt ut sokker, luer mm selv om det blir varmere i været.
Alt her er laget i et røyk -og dyrefritt miljø. Er ferdiglaget, og sendes når beløp er registrert på konto.
Hilsen Ruth Christin