Hei!
Dette handler jo egentlig om at kunden og butikkeieren skal være trygge begge to. Jeg har valgt denne løsningen:
Oppgjør med PayPal - da vet jeg at jeg får pengene. Og PayPal kan du også bruke uten å ha konto der (et slags gjeste-program de har
Jeg sender en mail til kunden om at bestillingen er mottatt og at jeg sender den i morgen e.l. Hvis det er en vare som skal lages på bestilling skriver jeg det og' i mailen og gjenntar det som stod i produktbeskrivelsen om hvor lang tid det tar. Da håper jeg at kunden blir trygg.
Jeg skriver også om returrett på Epla er det 10 dager etter mottatt vare, så vidt jeg husker. Igjen for å gjøre kunden trygg.
Når varen er ferdig pakket sender jeg en mail til om at jeg sender den av gårde.
Dette kan virke litt masete, men da vet jeg at kunden får det med seg, og kan begynne å kikke i postkassen.
Det jeg kanskje savner mest på i butikken Epla er et sted der jeg kunne skrive litt mer om hvordan jeg sender ut varer ol