He he...likte kommentaren til Modrn. Det virker nesten sånn..:0))
He he...likte kommentaren til Modrn. Det virker nesten sånn..:0))
Me too, Siw har nok returnert maaaaaange...
Jeg savner at når man starter en samtale med noen på epla ved å trykke på kontakt selger så vil ikke den beskjeden som starter samtalen bli bevart av en selv. Man får kun et svar fra den man kontakter fra deres mail, og da behøver jo ikke beskjeden man startet med være inkludert. Derfor savner jeg et mer Etsy-likt system, evt at en kopi av beskjeden man sender i epla blir sendt til ens egen mailadresse.
Jeg synes det er greit å få beskjeder/ spørsmål ang. salg mm. på min mail. Men dem som sender et spørsmål ang. et produkt eller bestilling bør vite at de har en E-post adresse som fungerer. Har svart enkelte og får mailen i retur av mailerdaimon. Andre som kommer med spm.på e-post tar seg ikke bryet med å svare dersom jeg stiller et spørsmål for å konkretisere hva de ønsker. Etter min mening er det vanlig høflighet å svare på en seriøs mail, om du er selger eller kunde.
Kunne også likt en oversikt over mine sendte beskjeder.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.