Lurer på om det er flere enn meg som synes at en “Epla-uke” er litt vel lang? Ukens selger, ukens forelskelser, ukens Eplagave. En av ukens selgere har forresten fødselspermisjon(gratulerer!). Butikken er midlertidig stengt og da er det vel på tide å slippe til noen andre? Ser at mange klager over at det er stille for tiden og at det er dårlig med markedsføring. Jeg for min del skal ikke klage da jeg ikke er blandt dem som er mest aktive her inne(tror jeg). Det går i rykk og napp. Likevel, jeg savner mer dynamikk. Det er nok mange grunner til at det er stille/lite salg. Flere butikker, sesong, hvor aktiv en er selv, produktene, markedsføring osv. osv. Kan også dette være NOE av grunnen? Hadde det ikke blitt mer spennende for kunder(og selger) hvis det hadde vært mer som skjedde? Vel er det viktig med markedsføring både fra butikkeiere og de som driver Epla, men når en først har nådd ut til en kunde, er det også viktig å holde på interessen. Få kunden til å komme igjen, og igjen, og igjen… Av og til synes jeg listene ligger litt lenge også. Folk lager jo så mange flotte lister som fortjener en plass på forsiden. Hvis det ikke lar seg gjøre med hyppigere utskiftninger kunne kanskje siste innlagte fått mer plass på forsiden? Eller fjerne "ukens"? Er jeg alene om disse tankene, eller? ☺