Å sende bestillinger innen ei uke bør etter min mening være minstekravet. Tar det lenger tid enn noen få dager, bør det opplyses spesifikt på sida.
For min del begynner jeg så smått å lure når det har gått ei uke, og etter 2 uker er nok grensa mi nådd. Da begynner jeg å bli rimelig irritert. Jeg synes det er respektløst, og særlig hvis jeg ikke har hørt noe som helst om ev. forsinkelser.
Av alle de gangene jeg har handla på Epla, har jeg bare opplevd én gang å måtte vente lenger enn noen få dager. Da jeg hadde venta i over to uker, var begeret forlengst nådd for min del. Etter noen purremail kom det da til slutt... Har jeg bestilt fra den butikken igjen? Nei. Har jeg snakka varmt om den til andre? Nei.
Dette dreier seg om service og om det å gjøre handelen til en bra opplevelse for kunden. Da kan det jo hende kunden kommer tilbake, og det kan hende h*n forteller andre om butikken min - i positive, ikke negative, ordelag.
Jeg sender ALLTID varene dagen etter bestilling. Det skulle bare mangle, jeg har jo allerede fått betalt. (Det har skjedd én gang at jeg pga. sjukdom ikke fikk sendt det før etter 2-3 dager, men da ga jeg selvfølgelig beskjed på mail).
Ikke tid til å lage ferdig varen (etter en måned!?), men tid til stadig å legge ut nytt? Helt useriøst etter min mening. Dette var en spesialbestilling da, eller? Det sto i klartekst at varen ikke var ferdig, men skulle lages på bestilling? Hvis ikke, er det jo bare håpløst uproft