Jeg har ikke registrert meg i med paypal konto enda. Jeg har ikke så mange ting liggende ute enda.
Men så lurer jeg på om det lønner seg å ha en PP konto? For kunden sin del.
Hva tenker dere om dette?
Det koster tross alt litt ved hver transaksjon.
Jeg har ikke registrert meg i med paypal konto enda. Jeg har ikke så mange ting liggende ute enda.
Men så lurer jeg på om det lønner seg å ha en PP konto? For kunden sin del.
Hva tenker dere om dette?
Det koster tross alt litt ved hver transaksjon.
Jeg elsker paypal, ikke bare som kunde på epla men generelt med nettshopping. Det er veldig trygt og fint. Du trenger ikke noen annen paypalkonto enn den du bruker selv hvis du handler ting på nettet. Jeg har bare paypal som betalingsalternativ fordi jeg syns det ble så mye mas å sjekke nettbanken hele tiden for å se om folk hadde betalt varene. Hvis du velger paypal må kunden betale med en gang, og da kan du også sende pakken med en gang. Det syns sikkert kunden er positivt også. Men du kan jo velge begge deler, så kan du se hvordan du syns det er? Det koster bare noen småkroner for hver transaksjon, forsvinner i det store sluket :D
Jeg synes det er veldig kjekt å ha paypal. Da kommer betalingen samtidig som bestillingen, og jeg kan sende avgårde varene med det samme. Selv om det koster litt pr transaksjon tror jeg det lønner seg, fordi stadig fler synes det er en fin måte å betale på.
Jeg handler på nettet mye ja, men har ingen konto selv..
Hvilken av de 3 kontoene er det dere bruker da?
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Jeg har bare paypal og er kjempefornøyd med det. Nettopp som andre nevner at da slipper jeg å sjekke nettbank hver dag for å se om pengene er kommet inn. Når jeg får bestilling vet jeg at kunden har betalt og jeg sender varen avgårde.
Jeg valgte først både privat betaling og paypal. Gikk deretter over til bare paypal. Mindre hassel ;)
Skriver under på alle godord om PayPal her! Har prøvd både det ene og det andre før epla åpnet, og er ikke i tvil om at jeg gladelig betaler de små gebyrkronene fremfor å finne frem nettbankbrikken og saumfare kontoutskrifta hver dag!
Elsker PayPal. OhLykke hvor mye tid jeg sparer i forhold til den tiden folk overførte via nettbank. Nå kommer pengene med en gang. No stress! Og jeg kan pakke og sende ut med en gang. At det er litt gebyrer synes jeg det er verdt! Orker ikke tanken på å skulle gå tilbake til nettbank. Tok vekk muligheten til å bruke nettbank fra shoppen min, fordi jeg opplevde til stadighet folk som hverken betalte eller lot høre fra seg. Det slipper en med PayPal :)
Paypal er kjempegreit! Jeg er også fan!
Hurra for paypal!!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.