Jeg har også hatt fler treff enn vanlig på de siste utlagte produktene. Håper på reelle tall:)
Jeg har også hatt fler treff enn vanlig på de siste utlagte produktene. Håper på reelle tall:)
Jeg må innrømme at jeg også tror det må være noe feil nå... Jeg har ett lite hjerte i sølv som i en uke kun er vist 2 ganger, og nå sjekket jeg den... - Vist 11 ganger den siste natta.
Noe skurrer... Virker som om de med få visninger brått har blitt vist mange ganger, mens de med mange visninger er vist ett par ganger.
Det er nok for å gi oss masse motivasjon ;)
Hehe :) Noen sitter og buster selvtilitten vår...
:)Ikke så mye som skal til!
Ingenting unormalt hos meg, så kanskje noen har linket til butikken din et sted?
Selv ser jeg 8-dobbel forskjell på de produktene jeg har linket til på Facebook, så det kan jo være et godt tips til salg.
Nå har jeg aldri brydd meg så hardt om visningene, for jeg aner ikke helt hva det betyr. Noen ting har hatt nesten 100 visninger før de ble solgt, mens andre forsvinner etter 3 visninger... Tar gjerne mot en forklaring om noen sitter på hva man kan lese av disse tallene :-)
Hadde vært fint med en statestikk på antall besøk i butikken også.
Jeg vet at jeg har noen produkter som drar folk inn, men sjeldent selger - og andre som selger mye oftere i forhold til antall ganger de er vist.
Det har nok en del med pris å gjøre, men også med hvor mainstream produktet er. Et sært, spesielt eller sjokkerende produkt er spennende å se på, men få vil vurdere å faktisk kjøpe det. Men så titter de kanskje videre i butikken din, og finner noe som passer bedre til deres stil. Ofte en av bestselgerene, som har det med å selge etter tre visninger!
Bilder har også mye og si, jeg kan trykke på et godt bilde selv om jeg ikke vurderer å kjøpe produktet - må bare se litt nærmere! ;)
Vintageverdenen er kanskje litt annerledes enn Håndnverk, men jeg opplever at de sære, spesielle og sjokkerende produktene er de som selger med få visninger; de er ikke for alle, men det er midt i blinken for en person.
Ja, hvis man er så heldig at den sære kunden og det sære produktet finner hverandre på første forsøk, så er det jo supert! (Og jeg mener sært i beste mulige forstand)
Det handler om å treffe riktig målgruppe, og jo flinkere man blir på det - jo raskere vil hvert produkt selge. :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.